nedjelja, 17. travnja 2011.

Logistika turizma u Hrvatskoj

Turizam u gospodarstvu Republike Hrvatske zauzima značajnu poziciju, jer veliki dio područja na kojima su ograničene i/ili narušene druge razvojne mogućnosti neprijeporno raspolaže povoljnim prirodnim uvjetima za razvijanje turizma. Tako se turizam pozicionira kao jedna od prioritetnih grana hrvatskoga narodnoga gospodarstava koja posjeduje komparativnu prednost u usporedbi s međunarodnim okružjem. Izostanci turizma kao panaceje za ratom upropašteno narodno gospodarstvo pripisuju se ponajprije činjenici da je turizam gospodarska grana koja ima visoku elastičnost reagiranja na ratne i druge nestabilnosti u području. Logistika turizma odnosi se na fenomene turističke infrastrukture (izgradnju smještajnih kapaciteta hotela, kampova, privatnih pansiona, sportskih terena, komunalnih objekata i sl.), prometne infrastrukture (moderne cestovne prometnice, zračne luke, plovne putove, morske luke, marine, pješačke i biciklističke staze …), prometne suprastrukture i gospodarske infrastrukture (rent a car, rent a boat, informacijski punktovi, specijalizirane trgovine…). Logistika turizma u funkciji nautičkoga turizma, kruzing turizma, organizacije turističkih putovanja, organiziranja prihvata turista, transfera, informiranja, opskrbljivanja, sportskih aktivnosti, animacije, izleta i sl., treba biti metom stalnih kvalitativnih poboljšanja, kako bi se ponudio konkurentan turistički proizvod.

Nema komentara:

Objavi komentar