Da to postigne, mora samu sebe percipirati kao korporaciju čiji je zadatak imati strategiju, misiju, viziju, ciljeve, projekte i programe kojima će ih ostvariti.
Zatim mora postaviti svoj sustav PR-a ili odnosa prema svjetskoj javnosti, definirati načine i oblike uspostavljanja identiteta koji će svijetu biti privlačan i potaknuti međunarodni kapital da investira u Hrvatsku.
80 % stanovnika zemaljske kugle nema nikakav pojam o Hrvatskoj i ništa o nama ne zna niti misli.
S jedne strane, to je odlično, jer nema negativne percepcije koju bi trebalo ispravljati.
S druge pak strane, to je očiti dokaz slabog imidža i rezultat potpunog izostanka napora Hrvatske od svojeg osamostaljenja da sustavno promovira u svijetu pozitivnu sliku o sebi.
Da bi popravili sliku o sebi te postali brend moramo se koristiti svojim moćima koje imamo, odnosno karizmom, kulturnim vrijednostima, stilom i načinom života te općom privlačnošću.
Nema komentara:
Objavi komentar